lørdag 25. juli 2009

Fri dag, med hjemmekos.....og tur på månefestivalen i kveld

Lørdag og fri, nydelig...
Her er jeg på kjøkkenet med Tea og Kristine

Marianne og Line holder galleriet åpent. Benytt sjangsen til å snakke med kunstnerne bak utstillingen ROAD TRIP.

Det ble en superb åpning av Månefestivalen i går. Først gryterett på Vaterland sammen med Vibeke og andre kunstner kollegaer - god vin og god stemning. Hanne, Erik og Marianne og jeg fikk med oss Inger og Iren på torvscenen, etterfulgt av Hannes gamle punker venner fra Bøyen Beng på kaserneplassen - Kaserneplassen var omgjort til en retro-oase, med sittegrupper, moderne kunst og øl, øl, øl og musikk..........kuuuult

Etter siste ekstranummer med Harald Lange og gjengen, ble det hovedscenen på Tøyhusplassen og Farmers marked, noe jeg synes var utrolig rått...drit bra, friskt og lekent, jeg ville gitt dem terning 6 ikke som, i F-B - les artikkelen her.

Kvelden min sluttet med TIMBUKTU og der fikk vi ristet løs alle sammen...igjen var musikerne mer fantastiske enn vokalen...rå kult. Vin og hyggelig dialog på Bastion 5, før jeg rullet hjem i bilen min etter midnatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar